• mei 2019

• november 2018

Zeer behulpzame beheerder! Door regen was ze bang dat we in het gras bleven steken; alternatief was op het erf. Als compensatie voor geen stroom ( in november) mochten we de lounge van de BenB gebruiken, en douchen in een leegstaande kamer. Niets dan lof👍🏻

• september 2018

Soort van kamperen bij de boer, kleinschalig, prachtig uitzicht, rustig, en heel eenvoudig. Mocht appels en peren plukken. Kregen info over de omgeving. Super vriendelijk. Als camperplaats een 10, maar het staat als camping op de app aangeduid en dan zeg ik 7. We betaalden 12 pond.

• mei 2019

• november 2018