Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
51651 Wohnmobilstellplatz Schmitthof20-8-2017 8
Jannie en Joop 15 Augustus 2017. Gemoedelijk rustig gelegen kleinschalige camping. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Net en schoon sanitair. Ouder beheerders echtpaar zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Verkoop eigen wijn à. € 4,80. Moezel fietsroute loopt langs de camping. Prijs p/n incl. Electra € 15,--
47840 Wohnmobilstellplatz Ilsetal20-8-2017 6
Wij waren er op 24 en 25 mei 2017 Een camperplaats? Lijkt meer op camping gezien de hoge prijs, de winkel incl. receptie en het fikse aantal caravans en de faciliteiten. Was overvol en moesten op een ongemaaid ongelijk weiland bivakkeren. Wel een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en voor de kortste weg naar de hoge Brocken. Stresserige beheerders lukten het niet vriendelijk te blijven.
51439 Old Ferry Boat Pub20-8-2017 1
Niet de eigenaar van een autoverhuurbedrijf en dorpelingen houden van motorhomes
41209 Gaststätte Schlupfloch20-8-2017 10
Voor de tweede keer hier en het is leuk om de straten van de drukte af te geven en drukte zijn weekend. De baas heeft een gastvrije soort voldoet aan bijna elke wens. Het heerlijke eten is de reis waard als Sauerbraten, rollades of steaks ... Van ons, het is zeker een aanbeveling waard ...!
18785 Camping Ave Natura20-8-2017 4
Hele rustige camping, wordt gerund door moeder en zoon. Zeer behulpzaam spreken goed Engels. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schaduw plekken, waren wij zeer blij mee met temperaturen boven de 30 graden.
52807 Camperplaats Vechtdal20-8-2017 10
Geweldig, alles wat mijn voorgangers al schreven is waar. gewoonweg geweldig. bedankt
29815 Zalencentrum De Gebrande Waateren20-8-2017 8
Toffe plaats, lekkere restaurantjes op wandelafstand , alsook supermarktje, rustig om te slapen, ook goede ruime plaatsen op verharde ondergrond, zeer goede locatie voor doorreis
49869 Camping Fernsteinsee20-8-2017 1
Het is een zeer donkere plaats. Zoals in een gat. Te veel vocht. Het slechte aandacht. Mr. receptie rand. We hebben geprobeerd om te negeren.
41912 Camping Tonnara19-8-2017 9
waren hier in 2016. fantastisch mooi in een baai. Je moet ervaren. Had een plaats in de 2e rij tegenover de zee geweldig. Goed onderhouden gemeenschap. We zullen hier zeker terug. Sardinië is en blijft onze Favorit👍👍
26103 Camping Rossbach19-8-2017 7
Het is een zeer rustige en mooie plek. U kunt naar het gebied van de schaal, via ferrata en het stadscentrum binnen enkele minuten. vriendelijke service en zeer goede prijs.
Advertisement