Ålbæk, Denemarken

Skiveren Camping

nabij zee - afgebakende plaatsen - nabij zandstrand - broodservice - supermarkt - gasflessenservice - restaurant - elektriciteit 10A en 16A - centrum 12km

• Niels Skiverens Vej 5

9982, Ålbæk, Denemarken
  • DKK 357,00 • 23 mrt. t/m 1 okt.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• september 2022

We komen hier altijd terug. Grote camping maar daar heb je in voor- en naseizoen geen erg in, bovendien betaal je dan met acsi een schappelijke prijs. Plaatsen afgescheiden met duinroos- en sparrenhagen. Mooi breed strand. Aardige mensen, ook in de supermarkt.

• september 2022

Voor ons een van de beste plaatsen die we altijd graag bezoeken. Op steenworp afstand van het mooie brede strand. Direct gelegen aan een bosgebied waar je mooie fietstochten kunt maken. Sanitaire voorzieningen onberispelijk, modern en zeer schoon. We komen graag terug!

• september 2022

Een echte 4 sterren camping, direct aan zee met prachtig strand. grote supermarkt, uitstekend schoon sanitair, vriendelijk en zeer netjes.

Merkus

• DKK 357,00 • 23 mrt. t/m 1 okt.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard