Zeer mooi camping met een fantastisch sanitair gebouw en vele voorzieningen. Stevig aan de prijs.

Wiel-Slu

Een gigantische camping met meer als voldoende plaats, wij zijn er mid- augustus dus net aan het begin van de laagseizoen. Heerlijk rustig. Sanitair netjes, goede douches, mooie zandstrand op een paar minuten loopafstand. Pizza bakker ter plaatse, echt heerlijk! Personeel zeer vriendelijk.

• augustus 2017

Mooie ruime camping, sanitair netjes, vriendelijk personeel. Let op: wel heel duur. Wij waren voor 2 nachten met onze camper ruim 200 euro kwijt.

• augustus 2017

Kattegat Strand Camping