• juli 2020

Met grind verharde mix-parkeerplaats. 4 plaatsen met stroom en water. Cassette legen moet in de werkplaats. Rustige plek. We werden vanmorgen wel om 6 uur wakker van de grasmaaier (greenkeeper) en er wordt al vroeg gegolfd. We hebben hier gestaan op doortocht naar het noorden. Prima plek.

• september 2019

rustige site. op parkeren onderaan. water, afval en elektriciteit ok. geen toiletten en diensten voor lege toiletten en twee gebruikt. wanneer golf open is mogelijkheid om douches te nemen

• juli 2020

• september 2019