mooie plek alleen zijn ze nu ook op maandag gesloten dus hadden wij pech

camper.vakantie.nl

Heel teleurgesteld. Komen na 18u aan blijkt de locatie op dinsdag gesloten te zijn. Op zich niet erg, maar geef dat dan aan. Nu in de avond nog op zoek naar een andere plek.

Piakta

vriendelijke ontvangst door de eigenaar. we kregen meteen info mee over de bezienswaardigheden hier. we hebben hier s'avonds lekker gegeten. ook het museum, grafheuvels en de kerk bezocht. echt een aanrader hier!

mooie plek alleen zijn ze nu ook op maandag gesloten dus hadden wij pech

Jelling Kro