rustige plek, inclusief stroom en douche 13 euro per nacht er liggen kabelhaspels klaar voor stroom. De douche is binnen, even door de kantine lopen. Er was niemand, wij hebben even aangebeld om te betalen . Vriendelijke en rustige eigenaar. Lozen kan niet op deze cp.

Piet1961

telefoonnummer niet herkend. bezocht maar de site ziet er verlaten en gesloten uit.

notwenynot

Rustige en mooie plek op het grote terrein van de vriendelijke eigenaar Hugo Ottensen, die heel vriendelijk was en alles liet zien. Douches en toilet helemaal OK. Of zelfs kleine handdoeken beschikbaar. Veel natuur rondom. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding! We komen hier graag nog een keer.

• Kettrupvej 80

9480, Løkken, Denemarken