wij zijn ook doorgereden naar het veld achter af. prachtig plekje. je kunt gaan staan waar je wil. Zelfs nog dolfijnen gespot.

Adriacamper590

Wij zijn ook achter het benzinestation gereden en hadden een geweldige plek. Zeker de moeite waard! geen voorzieningen daar, maar wel rustig. Daar hoor je de weg niet! Je kunt zo langs de keien rijden, geen probleem.

Dijkjes01

Achter het benzinestation is een stukje asfaltweg. Dit geeft toegang tot een heel groot gebied, aan de andere kant van het water, waar prachtige plaatsen zijn. Verder van de snelweg dus veel rustiger.

• Hjejlevej 107

5800, Nyborg, Denemarken