Rust en ruimte, vriendelijke en behulpzame eigenaren, uitstekend geschikt voor fietsen en wandelen - wat wil een mens nog meer? Als u van dit soort kamperen houdt, kunnen wij u deze van harte aanbevelen.

Mothership

Geweldig! Hoe bestaat het nog voor 10 €... e- en water incl!! Groen en stil. Grote 'leefruimte' ter beschikking. We konden er onze natte kleren te drogen hangen!

lievedewilde

Er is hier water, het is een kraan met een slang aan de zijkant van het huis. Een prachtige kleine landelijke plek, weelderig en groen met vrij uitzicht. We hadden een zeer vriendelijke ontvangst en zeer rustige tijd.

• Bøllesmindevej 16

4953, Vesterborg, Denemarken