Voor € 29,20 voor 2 personen zonder elektriciteit, te duur maar met constant zoemend licht uit het transformatorhuis. Ik kan niets zeggen over de AdOns die mogelijk bij de prijs zijn inbegrepen, omdat ik ze niet heb gebruikt.

Wohnmobilist_2

Als gezin waren we niet de typische doelgroep op de camping, maar we voelen ons erg op ons gemak en welkom. Het bad hielp heel goed door de warme dagen en het restaurant biedt heerlijk eten. De plek zelf is erg netjes en schoon. We komen graag terug.

Medic36

Op het stacaravanterrein is alles geweldig, alleen het constante zoemen en zoemen van de transformatoren van het naastgelegen onderstation is erg vervelend en storend.

Wohnmobilhafen Dreiquellenbad