Niet meer te benaderen! Heeft geen parkeerplaatsen meer voor WoMos!

Kubi!

Verwaarloosde parkeerplaats met afval en puin. 's Avonds €10 opgehaald bij de "operator". Vanaf 20.00 uur dronken jongeren die hun behoefte hebben gedaan op de stacaravan. Wij zijn vertrokken. Deze toonhoogte is een absolute nogo. De enige ster is voor de prachtige wandelpaden.

• juni 2021

Super uitzicht en mooie wandeling gemaakt. Erg rustig, verder geen voorzieningen

wilcoenmonique

Niet meer te benaderen! Heeft geen parkeerplaatsen meer voor WoMos!

• juni 2021

Berghutte Zum Proller