Slechtste plek waar we ooit zijn geweest. Sanitaire omstandigheden erbarmelijk. Wij willen hier ook niet eten. Er wordt vaak gezegd dat als de toiletten schoon zijn, de keuken dat ook is. Wij durven het niet te proberen.

Peter-M

dit is. een parkeerplaats voor een stacaravan. de meeste stacaravans hebben een eigen douche en toilet. Wie hier geen gebruik van wil maken, moet naar een camping gaan en hier geen slechte gastvrijheid verlenen.

• april 2023

Oké voor één nacht. Maar niet meer! Toilet OK, douche niet warm een absolute no go in het koude seizoen! maar zamel er geld voor in 🙈 Visaanbieding erg goed en lekker 🤗

• april 2023

Poeler Forellenhof