Am Lappwald

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Prima camperplek op een zeer rustige en veilige plek. Na aankomst een heerlijke wandeling gemaakt door het aangelegen bos en de omgeving. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Sanitair deur zit aan andere kant gebouw vanaf de camperplek. Zeker een plek om terug te keren. Bedankt!

perfecte rustige plek, sanitair geel schoon. tarief: € 10,00 voor de plek € 5,00 voor douche en wc p.n. € 1,00 per kwartaal stroom. prettige plek voor eerste stop uit Nederland.

Wij waren aangenaam verrast. Goede parkeergelegenheid direct naast het bos en de sanitaire voorzieningen waren prima. Rustig gelegen en ca. 3 km van de snelweg. Wij herinneren ons deze plek. Bedankt voor dit initiatief. Gine

Am Lappwald