Zeer schuin terrein. Mooie omgeving om te wandelen. Weg vlak langs CP overdag best wel druk, 's nachts redelijk rustig. Restaurant is matig, met name het vlees was erg droog.

• september 2020

Het gasthaus is overgenomen door een Griekse uitbater Yamas. Eenvoudige keuken. Mooi terras. Prachtige locatie midden in het bos. Wel veel mountainbikers wat rustig wandelen lastig maakt. We stonden er 1 nacht. Heel stil en donker ‘s nachts. Prima plek voor de koelbloedigen onder ons.

• september 2020

Rustige grote parkeerplaats in bos. Krijg niet de indruk dat die van het restaurant is. Het restaurant heeft een beperkte kaart en de kwaliteit is matig

Landgasthaus Waldesruh