jelteenmargriet

Uitstekend. Prima ontvangst, modern en schoon sanitair en nette plaatsen. Een hapje op het terras van het campingrestaurant is een aanrader: een vol bord heerlijk Grieks eten voor weinig geld. We verbleven hier 1 nacht met 2 personen in een camper en betaalden € 30,50 incl. stroom

Greide

Dit is een camping waar eigenlijk geen klachten over zijn. De informatie bij de receptie kan wat uitgebreider, en de keuzevrijheid van plaats iets ruimer. Door de droogte blauwalg in het meer, hier is niets aan te doen. Uiteindelijk moet je jezelf in de vakantie vermaken.

Campingpark Sonnensee