Deze plek werd meteen een van onze favorieten. Prachtig direct aan de rivier. Zeer vriendelijke exploitant. Alles is aanwezig van B voor broodjesservice tot W voor wandelgebied. Wij zullen hier weer komen.

Henry328

Zeer mooie camping! Geen percelen! Mooie, verzorgde weide direct aan de Unstrut. Overdag en 's nachts erg stil en 's morgens alleen de haan maakt je wakker. Dichtstbijzijnde restaurant 12 minuten fietsen Broodjesservice ter plaatse... We komen graag terug.

• april 2023

Mooi gelegen plek. Goed onderhouden faciliteit. Uiterst vriendelijk personeel. Sanitair Topje. Goed wijnaanbod.

• april 2023

OUTTOUR Stellplatz an der Unstrut