• september 2019

De ruimte is erg moeilijk om te rijden tegen zeer krappe bochten. Met 9 m Womo niet mogelijk, zonder omwegen. Niets aangegeven en na vraag bij de receptie, zeer onvriendelijke ontvangst. We reden meteen door. We hebben dat niet nodig.

• februari 2019

Waren er op 26.2.19 en er is geen SP. De plaatsen - voor zover de sneeuw opklaart - zijn expliciet voor gasten van het hotel. Ook op de homepagina van het hotel staan geen overnachtingen vermeld voor Womos.

• april 2018

De parkeerplaats was niet nodig. Het zoeken naar een parkeerplaats is niet gemakkelijk in Seiffen. Toen vond een grote parkeerplaats in het Toy Museum. Alleen is het erg duur voor campers. Het speelgoedmuseum is het bekijken waard. Helaas was de kerk gesloten. Ging er twee keer gedaan.

• september 2019

• februari 2019