Camperen bij de Alpaca-boerin ;) heel klein, honden niet welkom, katten wel. Al werd er een oogje dichtgeknepen bij een niet blaffende rustige labrador. douche en toilet aanwezig, stroom op de twee plekken ook. mooi uitzicht, rustige plek, prima voor de doorreis naar Scandinavië

Jblokzijl

1 camperplaats voor grote. camper en een plek voor buscamper. Vriendelijk ontvangst, stroom, toilet en douche aanwezig., chemisch toilet nog niet gevonden. Heel verrassend, prijs was geen 20 maar 30 euro. Oké we staan wel privé en het is heel rustig.

Womo Stellplatz auf dem Bauernhof