mooie rustige camping in de bossen met mooie grote plaatsen en verlichting, sanitair netjes en schoon. Mooie plek voor honden en 5 sterren mede door het zeer vriendelijke Engelse koppel, dat een rondje maakt om te vragen of alles naar wens is. Top

fossicker

bedankt voor uw vriendelijke woorden, we zijn blij dat u onze camping https://bois-des-ecureuils.fr heeft gekozen voor uw verblijf en kijken ernaar uit u weer te zien. We proberen er altijd voor te zorgen dat onze gasten tevreden zijn en genieten van hun verblijf Paul & Davina Camping bois des ecureuils

Op 9 juli 2023 zeer vriendelijk ontvangen op deze rustige camping met zeer veel schaduw plekjes. Wel hier en daar op de takken letten om het dak en de bomen te sparen. Wij betaalde 18,44 voor 2 pers zonder stroom. Sanitair meer dan dik in orde.

Camping Bois Des Ecureuils