• november 2023

Prachtig en heeeeel stil zalig! mooi gewandeld met de hond heerlijk en geen licht heerlijk. wel 17,50 omdat wij geen lid waren maar ok. 12,50 dus normaal dat is met stroom top! In het najaar reizen is superrrr zo relaxed.

Hedona

Wij stonder er eenzaam (met veilig gevoel). In de morgen stonden er 3 campers. Zalig gezwommen meer. In dorp (loopafstand) niks te beleven. 1 restaurantje (gesloten). Voor een tussenstop een goedkope oplossing.

• oktober 2021

Als je van rust houdt, is dit de ideale plaats om te overnachten. Heel stil, erg net en dichtbij een meertje in een park-landschap. Deze tijd van het jaar nog rustiger, het zou me niet verwonderen dat sommige mensen hier zen worden.

• november 2023

• oktober 2021