Juzennecourt, Haute-Marne, Grand Est, Frankrijk

Aire Municipale

erg rustige locatie in het centrum - weinig schaduw - bakker en pizzabakker dichtbij

• Rue de la Mairie

52330, Juzennecourt, Frankrijk

• oktober 2018

Wij waren hier begin oktober en wilden nog lekker even in de zon zitten. Daar is deze mixed parking minder geschikt voor. Bovendien waren er auto reparerende hangjongeren met verkeerde en te luide muziek We zijn doorgereden naar Colombey-les-deux-églises.

• augustus 2018

Rustige parking met verzorgd toilet en gratis electriciteit. Bakker om de hoek met heel lekkere croissants. Zeker aan te raden.

• mei 2018

We stonden hier begin mei. Stroom was aanwezig, water ook, een een zeer schone toilet. De bakker om de hoek heeft een broodautomaat, zodat er 24/7 brood te verkrijgen is. De kerk klingelt elk kwartier en om 7, 12 en 21 uur ook nog het angelus😏. Maar toch een plek om terug te komen.

• oktober 2018

• augustus 2018