PAT59

Deze camperplaats is een oase van rust zowel overdag als snachts. goed verzorgde standplaats op asfalt. enkele schaduwplaatsen met grasstrook tegen de bomenrij, echter wel zonder stroom. op 20 min fietsen van de zee. Een aanrader!

NexxoT

Leuke plek, uitrusting zoals beschreven. Zeer rustig gelegen, wij waren er op een maandag eind juli met drie stacaravans. Genoeg ruimte voor iedereen. Een aardige man kwam 's ochtends het geld ophalen.

• Lotissement le Village

80130, Bourseville, Frankrijk