Prima plek in de winter. Aardige behulpzame beheerders, een man en vrouw die op het park wonen. Een klein verwarmd zwembad. strakke zwembroek voor de heren verplicht, wordt daar voor 6 euro verkocht. Losplaats op de camping, werkt niet optimaal, maar goed genoeg.

FamilieDieren

Veel dank voor uw review. En dank voor uw compliment jegens ons, de eigenaren. Wij wonen niet in de camping, zoals u zegt, maar we zijn veel aanwezig en wonen vlakbij. Een 'klein' zwembad, inderdaad niet olympisch maar prima afmetingen om een baantje te trekken en het hele jaar open en verwarmd! Inderdaad bij ons, net zoals vrijwel overal in Frankrijk, zijn 'strakke zwembroeken' verplicht. Dat is een hygienekwestie. Wij verlopen inderdaad Decathlonmodellen (met pijpjes) voor 6 euro. Wat onze losplaats betreft, deze werkt perfect, alleen verwachtte u water uit de kraantjes op de 'paal' terwijl het water uit de slang 1 meter verderop komt. :-) Tot ziens!

• november 2023

Wallies

Hartelijk dank voor uw complimenten en uw enthousiaste en positieve mening, ik kijk er naar uit!! Joannette en José

Bowlesy

Hallo, bedankt voor uw recensie. Hoewel het van augustus 2023 is, willen wij graag reageren. De camping is sinds 2016 niet veel veranderd???? Het spijt ons zeer, maar we zijn bang dat u niet de tijd heeft genomen om rond te kijken, vooral in het onderste gedeelte. Dit jaar hebben we bijvoorbeeld fantastische safaritenten achter op de camping geplaatst, ze zijn gewoon prachtig! Zoals je al zei hadden we voorheen een eenvoudig plastic zwembad, en in 2021 hebben we een mooi, ‘echt’ binnenzwembad gebouwd, het hele jaar overdekt en verwarmd! Er zijn nogal wat veranderingen! Je kwam midden in de zomer; ja, we zijn bang dat sommige kinderen 's avonds rondhangen. Zij hebben ook vakantie en dat vinden ze leuk. We kunnen er niet veel aan doen, zolang het geluid maar redelijk is. Maar onze gasten die hun aanwezigheid niet op prijs stellen, kunnen naar beneden gaan en een plaatsje in het lagere gedeelte kiezen, ver weg van de speeltuin en de kinderen. 'Heel kale plaatsen', zeg je: hoewel we deze zomer wat regen hebben gehad, wordt het gras meestal geel of verdwijnt het door de zon. Kom gerust in het voor- of najaar, ons gras is groen! We verzorgen onze hagen het hele jaar door, maar sommige jaren zijn anders: in 2023 hadden we veel regen en zon in de zomer, waardoor onze hagen bleven groeien..., wat behoorlijk ingewikkeld is om midden in de zomer te beheren. Dat spijt ons! Ik hoop je nog eens te zien, misschien in een ander seizoen?

• november 2023

Camping de la Trye