Wij waren hier eind de zomervakantie met onze 3 kids. 1 nachtje gestaan opweg terug naar Nederland. Grote, ruime plekken. Sanitair is schoon. Uiterst vriendelijke gastvrouw. Prijs € 3,50 per kind vonden wij prijzig, daar er verder geen voorzieningen of speeltoestellen voor kinderen aanwezig zijn.

Ceetje80

Prima camping, grote plaatsen en vriendelijke ontvangst. Jammer dat er geen voorziening is voor het legen van het chemisch toilet en het storten van grijs water. Goed om vooraf te weten.

Nog geen foto's

Camping la Belle etoile