• juli 2020

Meer is het niet waard dan parkeren en een stukkie naar het strand. Je kan slapen hier maar voor de rest een troosteloze plek.( en gratis een snurkende Fransman naast ons)

• augustus 2018

Parkeerplaats zonder service waar het verboden is buiten te zitten of de luifel uit te draaien. Uitzicht op geparkeerde auto’s

• augustus 2018

Dichtbij de stad en we gingen wandelen. Er is een machine en deze wordt betaald met een creditcard. Het is een klein en rustig gebied

• juli 2020

Parking de la Prairie du Casino