Geen vriendelijke ontvangst. Moest contant betalen, dat verwacht je niet op zo, 'n grote camping. I. p. v. € 28 was het €33. En ver van dat heerlijke strandje. Ik voel me belazerd.

ottoton

een werkelijk fantastische rustige plek vlak aan het strand. toiletten zijn een beetje bedaagd maar wel OK. warm water voor de douche is instabiel en niet steeds voorhanden. beheerster Regina komt ‘s avonds langs voor de registratie, we hebben contant bij haar afgerekend.

S-Wadman

Een geweldig mooie plek. Sanitair schoon en heerlijk warm water. Met camperplaatsen bijna aan het strand

Connemara Caravan and Camping Park