• juli 2019

Ik ben over deze plaats ook niet echt enthousiast en ben ook doorgereden naar het haventje. Het lijkt er ook op dat daar veel viswerktuigen gedumpt zijn die niet meer gebruikt worden. Het voelde niet goed. Het uitzicht op de bergen van Connemara is inderdaad wel fantastisch.

• augustus 2018

In Connemara zijn betere camperplaatsen te vinden. Zijn daarom ook doorgereden naar haventje in het plaatsje Kilkieran (Cill Chiarain). Die plek aangemeld als nieuwe camperplaats voor deze app.

• juni 2018

Deze plaats was te eenzaam voor ons. Absoluut niets, geen voorzieningen. We reden verder.

• juli 2019

• augustus 2018