Kneus

Prima overnachtingsplek voor bezoek Paestum (echt een aanrader). Ca. 5 km fietsafstand. CP heeft ruime plaatsen op gras. Electra en water aanwezig.. Een douche en een dames en een heren WC met wasbak. Vriendelijke eigenaar. Donderdagochtend markt. Ook leuk.

akotukker

2 weken in deze prachtige boomgaard van populieren en helemaal tot rust gekomen. Dank aan Joseppe voor de liefdevolle aandacht dmv een trosje druiven, tomaatjes en courgette en pompoen van eigen land. En superfijn dat hij mijn kraantje van mijn camper heeft gerepareerd. marjan +🐾 Nederland

Agropark Capaccio