Onduidelijk wat dit nu is. Geen plek voor campers alleen maar bussen en personenauto’s. Het lijkt er dus op dat er in Urbino geen normale camperplaatsen meer bestaan. Ook ik heb tevergeefs op een bus gewacht. Heb me niet aan een wandeling naar de stad gewaagd.

• april 2023

Geen bus gezien. Dus lopen naar het centrum.

• april 2023

Grote parkeerplaats met erg schuine plekken, kleine parkeerplaats rechts egaler. Rustig en verlicht. Vuilcontainers, kraan en loosplaats is tevens voor cassette. Wandeling oude centrum volgens Google Maps 20 minuten. Steile weg!!

• april 2023

Geen bus gezien. Dus lopen naar het centrum.

• Viale Pablo Neruda

61029, Urbino, Italië