30 € al op 1 juli. misschien zullen degenen die de airconditioning de hele dag aan hebben, blij zijn, maar degenen zoals ik die geen elektriciteit of douches nodig hebben (50 cent minuten) kunnen de prijs overdreven vinden. zee op 500 MT ...

• april 2022

ongelofelijk dat hier 25 euro voor nodig is. Douches zonder deur en vloer, toilet niet aanwezig of sleutel voor één! dienen afgehaald te worden bij de receptie (tent opgezet). Geen 10 euro waard voor mij. Nooit meer

• september 2019

Super aardige beheerders. Voorzieningen kunnen schoner. WiFi werkt niet heel goed. Dicht aan zee

• april 2022

• september 2019