niet langer in gebruik

• november 2021

Deze parkeerplaats is niet meer toegankelijk voor campers, volg de borden naar de Porta Nuova parkeerplaats welke 500 meter richting het centrum ligt, wij vonden het handig voor een bezoek aan het mooie stadje, overnachting mogelijk, geen service, kosten 20 euro per 24u .

• juli 2017

Jaap 1-7-2017 coordinaten kloppen volgen mij niet en op andere parkeerplaats gebeld maar poort ging niet open.wij zijn snel door gereden naar camping Green Village 3km verderop waar we gratis met campingbusje naar Assisi werden gebracht en gehaald. Aanrader!

niet langer in gebruik

• november 2021