De plaats was gesloten toen wij er gisteren waren. Maakt ook een verlaten indruk. Direct aan de doorgaande weg, dus waarschijnlijk behoorlijk luidruchtig.

kafuz

Hoi! De plaats is niet verlaten, hij was gesloten toen je kwam. Je kon het nummer op de receptie zien, je zou dat nummer kunnen bellen en dan zouden we komen om de zaak te openen. Wij werken op afroep tot het seizoen. Voor mij is het niet professioneel om een slechte recensie achter te laten als je niet eens op die plek bent geweest. Onthoud dat. Met vriendelijke groeten, Camping Sukošan-strand

Perfecte overnachtingsplaats met dezelfde zwemomstandigheden in de zee boven de weg. Warme familieontvangst en je voelt je meteen thuis. Achterin hoor je het verkeer nauwelijks meer.

FAOLAN

Hele aardige eigenaren die met onze camper van 9.50m een plekje voor ons hebben gevonden. Sanitair eenvoudig, maar die hadden we niet nodig. Aan de overkant al op het kiezelstrand. Goed restaurant tegenover. grind en vlak. Geen riolering.

Camping Sukosan Beach