1 nacht gestaan was eigenlijk vol, maar voor 1 nacht mochten we er wel bij. super dicht aan de zee schone toiletten en douche . reserveren aanbevolen dan heb je vast een mooie plek. betaalden 42 euro 2 volwassenen 1 tiener en stroom.

mvrr

Wij stonden hier 6 juni 1 nacht. Op doorreis richting Kotor. Waren hier in 2015 ook geweest. Ook nu wederpm zeer gastvrij en enthousiast door Kroatische Duitstalige gastvrouw ontvangen. Wij betaalden € 28,- incl elek. Komen hier zeker terug. Ps. Volle bak hier. Reserveren aanbevolen.

Harselaar

Toffe ontvangst. 200 kuna. Als echt uitzicht op zee wil, moet je op tijd zijn. De aardige oude buurman waren we eerst. Uitzicht nog mooier namelijk. Maar nadat zijn prijs van €20 bij het trekken van de flappen in €30 veranderde, ben ik naar hier doorgereden.

• 23207, Sveti Petar na Moru, Kroatië

Autocamp Martin