27,- euro. veel geluid van de omliggende wegen tot laat. zeker in het weekend. wij gaan na 1 nacht weer weg.

j.j.c.-de-vries

Standplaats met uitzicht op het water. Schone toiletten/douches, elektriciteit en V/E inbegrepen Prijs €27 voor 1 nacht, €25 voor 2 nachten en €22 voor 3 nachten of meer. Geen wasmachine. Wij vonden de plek geweldig.

Fluchtwagen246

Idd voor campers en auto met caravan. Geen tenten. Wel mogen diegene met een camper of caravan een extra tent plaatsen op t gras. Restaurant Fabrikas op ca 1 km.

• Matrožu iela 7a

1048, Riga, Letland