wat een geweldige camping, kleinschalig, zeer grote plekken, heerlijke douche!!! schoon,vriendelijk in de zomer een leuk buitenbad iets terug een mountainbike baan ook skateboard, supermarkt ook op loop afstand en om te wandelen en fietsen ook top!!!

• november 2023

Prima camping en met de ACSI kaart maar €19 per nacht all-in. Wij gaan vast en zeker weer komen.

Cnorrie_on_tour

Mooie plek om te staan. Toen wij er waren heerlijk rustig. verwarmd en zeer schoon en mooi sanitairgebouw. € 19,- inclusief stroom voor 2 personen met Acsi kaart.

• november 2023

Camping-Park Kaul