• maart 2023

Deze camperplaats is niet meer in gebruik en kan geschrapt worden, anders geeft het valse verwachtingen.

• oktober 2022

De parkeerplaats is niet meer in gebruik, maar we mochten naast Hotel Tazekka overnachten en werden heel vriendelijk ontvangen. We hebben er goed gegeten en de omgeving is geschikt om te wandelen. Excursies naar de grot zijn ook mogelijk met een gids.

• mei 2022

heerlijk onder de ceder gestaan. alleen bezoek van leuke nieuwsgierige kinderen. kraan op de boom 20 meter voor de rotonde zelfs de minaret bleef stil.

• maart 2023

• oktober 2022