SVR camping BoerenGroen

Rutten, Noordoostpolder, Flevoland, Nederland

• juni 2024

Bijzondere leuke camping. Geschikt voor kinderen en met zorg ingericht. Eenvoudige maar doeltreffende voorzieningen en prima uitvalsbasis voor leuke fietstochten.

Bedankt voor uw recensie. Altijd blij met positieve woorden🤗

jet-en-jo

Bedankt voor uw recensie. Fijn te horen dat het u bevallen is bij ons. Ik begrijp helemaal uw opmerking over het niet gezien te hebben van de eigenaren. Normaliter komen we altijd wel even langs en treffen we elkaar. Dit jaar was het echter een strijd op het land om, in verband met de vele regen, alle aardappelen in de grond te krijgen en zijn we nu zelfs nog druk met de laatste loodjes. Lange dagen dus en ook 7 dagen door. Misschien een volgende keer 😊. Voor nu is het einde in zicht en komt er weer vaker een kijkje op de camping.

AenWHF

Wat superleuk om te horen! Fijn dat jullie bij ons het familieweekend wilden doen, bedankt!

Bedankt voor uw recensie. Altijd blij met positieve woorden🤗

SVR camping BoerenGroen