na stukje fietsen kwamen we terug bij de camper, en ons tafeltje en stoelen waren weggehaald enTEGEN DE CAMPER AANGEZET, omdat ze een boottrailer kwijt moesten, idioot gewoon, asociaal !! dus pas op hier.

• mei 2022

leuke plek voor een overnachting. mooie visplek aan andere kant van de weg. betaalden €9,25.

• mei 2022

Fijne plek, na bellen kwam de havenmeester, deze zorgde dat het toilet open ging en gaf code voor de doucheruimte met wasbakken, betaalde €1,25 per meter lengte camper, €1,50 toeristenbelasting p.p.

Passantenhaven Aldstjerk