Dit is wat je mag verwachten van een camperplaats.Geweldig mooie lokatie. Midden in de natuur met een dorp met alle voorzieningen op fietsafstand. Meer is niet nodig dit is een camperplaats en geen camping precies wat wij willen.

• februari 2024

De camperplek is prima, maar ontbeert helaas douche en toilet. De omgeving is echter fantastisch. Daarom komen we er later in het jaar zeker nog eens terug.

Dionne&Dick

hier een aantal dagen gestaan rust ruimte en stilte daar houden wij van prima plaats vriendelijke beheerder van harte aanbevolen gr van de man met de mast

• februari 2024

Camperplaats Ezumazijl