Wij waren hier in sept. 2023 en betaalden inclusief toeristenbel. stroom en 2 personen 20,40 en alle voorzieningen (douchen, wc, afwassen enz) waren gratis en netjes. Wat een topplek, lopen naar het dorp, vriendelijke sfeer, ruime plaatsen. Wij komen zeker nog een keer terug!

marjobryan

Heerlijk rustig plekje aan de buitenrand van de camping met uitzicht over het weiland waar de haasjes doorheen sprongen. Goede prijs/kwaliteit. verhouding. Op loopafstand van het dorp, waar heerlijke restaurantjes zitten. Wij hebben voortreffelijk gegeten bij t' Var echt een aanrader

• april 2023

• april 2023