• december 2023

Prima parkeerplaats voor je camper. Wij stonden er 2 nachten. Prima slaapplek. Ben je goed ter been, dan zijn Asperen, Leerdam en het Glasmuseum op loopafstand, net als de Spar.

• maart 2023

Prachtige plaats voor een overnachting en dat voor €5,- . Heb geen elektra, water en Wi Fi en je mag er maar 3 dagen staan maximaal maar wel een mooie uitzicht bij een vijver. Je mag wel gebruik maken van de Hotel WC.

CampAJ

prima plek om te overnachten en startpunt voor een mooie fietstocht langs de Linge. €5 betaald.

• december 2023

• maart 2023