Natuurcamping Landgoed Old Putten

Elburg, Gelderland, Nederland

Natuurcamping Landgoed Old Putten

Fraaie ligging in romantisch park op eeuwenoud landgoed vlakbij vestingstadje Elburg - historische buitenplaats - in voorjaar verschillende tarieven zie website - natuurkampeerkaart verplicht - verkrijgbaar op de locatie - fietsverhuur - rust en ruimte - bakker - centrum 800m

• Zuiderzeestraatweg Oost 65

8081 LB, Elburg, Nederland
  • € 15,50 • 10 apr. t/m 11 jul.

€ 21,00 • 12 jul. t/m 28 aug.

€ 15,50 • 29 aug. t/m 29 sep.

• september 2020

hier 2 nachten gestaan, mooie grote plekken, alleen onze plek had geen stroom( wel aangevraagd) maar we moesten de stekker maar in een haspel ( in plastic zak)doen die we deelden met anderen.Dit kan en mag echt niet!! Wel een andere plek gekregen. Sanitair zeer gedateerd.

• september 2020

mooie locatie met zéér gedateerd sanitair gebouw. op 17 september 1 nacht gestaan met 2 personen voor €28 ! Dit in tegenstelling tot de info op Campercontact. Toen we de eigenaar daarop wezen zei hij dat je niet alles moet geloven wat op Internet staat, en....ja het zijn moeilijk tijden!

• september 2020

Mooie camping met verschillende velden. Ruim en gezellig opgezet. Vriendelijke beheerders, 10 euro korting p.n. vanwege campercontact. Schoon sanitair en op loopafstand (10 min) van het mooie en gezellige Elburg.

Ineke72

Deze locatie heeft 11 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Ineke72

Deze locatie heeft 11 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 15,50 • 10 apr. t/m 11 jul.

€ 21,00 • 12 jul. t/m 28 aug.

€ 15,50 • 29 aug. t/m 29 sep.