Een heerlijk relaxte en groene camping met uiterst vriendelijke eigenaren. Met behulp van twee tractoren, houten platen, een schep en spierkracht hebben ze onze camper, zonder morren, van een zeer drassig veld gehaald.

PrinsJanja

Prima CP. Wij stonden aan de rand met een fijne boom waar we onder konden zitten. Heel ruim plek. Er is ook een veld met tourplekken. Douche en WC zijn keurig met lekker warm water. Veel fietsmogelijkheden naar Harderwijk en Elburg. Prima prijs-kwaliteit. Wij komen vast nog eens terug.

AntonCaroline

Ruime plaatsen voor caravans en campers. Rustige camping. Bijzonder aardige gastvrouw. Achterop het terrein staan ook stacaravans. Men is bezig om het aantal toerplaatsen uit te breiden. Kortom een aanrader.

Camping de Waterlelie