Leuke camping om met onze campervan te staan! We mochten een plekje op het veld uitzoeken waar we maar wilden. Perfecte plek om één of meerdere nacht(en) te verblijven Schoon sanitair! Winkel in de buurt.

Ni-en-Pat

geweldige camping plaats. super vriendelijke eigenaar. schitterende omgeving. sanitair is schoon en goed onderhouden.mooie omgeving winkel op loopafstand. dit is nu de tweede keer dat wij hier staan en gaan hier zeker weer terug komen. Mvg fam de graaf

Leo-en-chantal

zeer fijne leuke camperplaats . zeer vriendelijk, mooie vertrekpunten voor de prachtige fietsroutes. wij komen zeker terug 👍👍👍

Camping de Plagge