prachtige camping sanitaire perfect en volledig en proper een paar dagen gestaan met vrienden en ondergrond mooi waterpas. inkom een beetje spannend voor binnen-en buiten rijden. groot terrein en veel plaats en een vriendelijke eigenaar. niets op aan te merken ! we komen nog zeker nog is terug.

RudiDB

Voor ons een ideale uitvalsbasis om op familie bezoek te gaan in Venray. We hebben genoten van deze rustige plek.

• april 2022

Kleine minicamping met alles wat nodig is voor een rustige vakantie in een landelijke omgeving. Ruime plekken, keurig sanitair, goede ontvangst en vriendelijke uitleg. Mooie uitvalsbasis voor wandelen en fietsen.

• april 2022

Camping DenTiel