vriendelijk ontvangst. door de vele regen kwamen we met de camper vast te zitten. De eigenaar was heel behulpzaam en zette ons op een mooi plekje. Goede uitvalsbasis voor geocachers

HMvS

Het was de vuurdoop voor mij om jullie met de tractor eruit te krijgen. Maar al doende leert men en lukte het. Fijn dat jullie daar ook rustig onder waren. Jullie hebben veel kunnen Geocachen en fietsen. Zeker een mooie uitvals basis voor het cachen.

prachtige camping sanitaire perfect en volledig en proper een paar dagen gestaan met vrienden en ondergrond mooi waterpas. inkom een beetje spannend voor binnen-en buiten rijden. groot terrein en veel plaats en een vriendelijke eigenaar. niets op aan te merken ! we komen nog zeker nog is terug.

RudiDB

Voor ons een ideale uitvalsbasis om op familie bezoek te gaan in Venray. We hebben genoten van deze rustige plek.

Camping DenTiel