Camperplaats & Jachthaven 't Leuken Well

Well, Bergen, Limburg, Nederland

• juli 2024

Goed onderhouden camping met voldoende grote percelen, sanitair en elektriciteit, directe toegang tot het water, ideale startplaats voor fietstochten en wandelingen. We zullen terugkomen.

• juni 2024

Mooi nieuwe aangelegde camperplaats. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Leukermeer op loopafstand waar men ook de mogelijkheid heeft om te vissen. We zijn 3 nachten gebleven en komen zeker nog eens terug!

• juni 2024

Camperplaats & Jachthaven 't Leuken Well