Camping 't Smitske

Drunen, Heusden, Noord-Brabant, Nederland

Een paar heerlijke dagen gehad op deze camping. de camping is kleinschalig met 10 plaatsen, maar dat geeft een aparte sfeer. Het sanitair was zeer goed verzorgd. Wij stonden met onze camper alweer voor de 3e keer en komen volgend jaar zeker weer terug.

Rob&Joke

Een heerlijke camping in een prachtige omgeving om te wandelen of mooie fiets tochten te maken. Het sanitair gebouw is ruim van opzet met ruime toiletten en douches. Een aanrader om hier even te ontsnappen aan de dagelijkse hektiek.

Roijendijkjes

Mooie minicamping in het pittoreske Giersbergen. Grenzend aan bos en Loonse&Drunense duinen met wandel-en fietsroutes. Restaurant met terras om de hoek met speeltuin. Omgeven met paardenweitjes. Schoon, mooi en ruim sanitair. Erg leuk allemaal.

Camping 't Smitske