Camping Weideblik

Biezenmortel, Haaren, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Hele fijne kleine toegankelijke camping. Zeer vriendelijke eigenaren en behulpzaam. Wij stonden op plekje 11 met onze camper waardoor compleet vrij uitzicht. Sanitair is ontzettend netjes en mooi. Ook voor kinderen is dit een erg fijne camping. kortom… vanuit ons een dikke aanrader!

HenkBlaauw

Geweldige camping. Je loopt of fietst zo de natuur in. Fijne ontvangst. Prachtig sanitair.

Over ons

About us image
Wij zijn Wim en Tonny van Hal en hebben al meer dan 25 jaar met veel plezier onze minicamping Weideblik. Een camping in Brabant met 25 ruime plaatsen. Het is gelegen in het schitterende natuurgebied van het Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen in Noord-Brabant, op de grens van Dorpen Biezenmortel en Helvoirt. Nabij leuke steden zoals Den Bosch, Tilburg, dorpen als Oisterwijk, Heusden, Udenhout, Drunen, Loon op Zand. Op de camping wegdromen in je relaxstoel genietend van de rust en de weidse uitzichten om je heen. Dat kan op Weideblik! Met een prachtige omgeving die zich bij uitstek leent om te fietsen en te wandelen. Je bent in 2024 welkom op de camping van 27 maart tot 29 september. De vakantiehuisjes zijn het hele jaar open.

Camping Weideblik