Een CP zoals wij graag een CP zien. Ruime plekken, keurig sanitair, rustig, uitzicht op de weilanden. En een prachtige omgeving om te fietsen met de Leenderheide om de hoek.

SuziG

Mooie camperplaats met uitzicht over de velden. Fietsen langs de knooppunten over de hei en in het bos. Uitstekend sanitair en camperverzorging. Je staat op gras

Fleurette5

Een tussenstop op onze reis tot Zweden. Een zeer rustige en mooie plek. Alles bij elkaar € 20, dus heel redelijk. Loos en douches zien er goed uit. Geweldige plek voor de nacht

Camperplaats Leenderstrijp